torstai 12. joulukuuta 2013

Pieni huomio 9

Teemme lähtöä reissuun. Huomenna aamulla aikaisin kohti Balttiaa. Jos laivat kulkee!

Mutta pikapäivitystä tässä pakkaamisen ohessa. Pakkaamiseen se liittyykin. Apua - minulla on hirrrrrrrveästi pakattuna vaatetta. En muista milloin olisi ollut näin paljon valinnanvaraa. Ja nyt sitten kun iski valinnanvaikeus niin pitää ottaa varulta matkaan kaikenlaista. Paitoja on joka lähtöön, vaikka minä en enää edes ruokaillessa sotkekaan rinnuksiani.

Korkokenkiäkin on kahdet. Olen muka varautunut siihen, että jos vaikka illalla pääsisi johonkin.

Yksi iso kassi on pelkästään minun vaatteita. Siis minun - kenen vaatteet puoli vuotta sitten mahtuivat normaaliin reppuun viikonloppua varten. Huh, huh.


Eilen illalla kävin paikallisessa kebabbilassa syömässä kebabin salaatilla. Kävipä nyt niin, että jaksoin syödä annoksesta puolet ja loput otin dogbagiin. Sellaisen annoksen vetelin aikaisemmin aivan surutta ja ilman tuskia napaani.

 Viikonloppu vietetään sitten jälleen hotellielämää ja ruokailut vain ja ainoastaan seisovasta pöydästä. Katsootaanpas taas miten minun käy. Paitsi, että tiedän hyvin käyvän. Alan luottamaan itseeni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti