torstai 21. elokuuta 2014

Salavaaka

Tänään minä pääsin (sain itseni liikkeelle) pitkästä aikaa kuntosalille. Kynnys mennä tauon jälkeen oli aika korkea!

Mutta treeni tuntui hyvältä. Keuhkot eivät tule oikein matkassa, en ihan nyt tiedä mikä mättää - toivon, että eivät vaan ole toipuneet kevään kehkokuumeilusta. Hengästyin paljon.

Treeni oli kuitenkin hyvä/kiva ja muuten tuntui mukavalta. Oikein tuli pieni hiki. Liekö ollut ensimmäinen kerta.

Jatkosta sovimme nyt niin, että on kiinteä aika kun menen sinne. Muuten tästä ei tule mitään.

Mutta tämä salavaaka... Siellähän on eteisessä vaaka, jonka olen kiertänyt aina kaukaa. Mutta nyt houkutus kävi liian suureksi! Minä vaan vähän annoin houkutukselle periksi. Ja kyllä minun tuntemukseni ja hyvät fibani ovat tällä kertaa oikeassa. Nytkähdys alaspäin on tapahtunut!

En kerro lukemaa, se on nyt vain omassa päässäni. Ensi viikolla on "virallinen" punnitus minun "virallisella" vaa'allani.

Mutta on hyvä mieli ja kivalta tuntuu odottaa ensi viikon RT:n tapaamista!

1 kommentti:

  1. Tämä salapunnitus näytti 94,6. Joten tänään osasin toivoa 95kg:n alitusta. Mutta en näin reilusti😊

    VastaaPoista