maanantai 10. marraskuuta 2014

Kehässä 2

Minulta jäi kertomatta, että nyt lauantaina minusta kävi ensimmäisen kerran se, ettei tuttavani tunnistanut minua heti!

Odotimme omaa vuoroamme ja tämä tuttavani tuli seuraamaan oman rotunsa arvostelua siihen kehän laidalle. Tervehdin häntä ja hän vastasi "yliolkaisesti" takaisin.

Koska hän on ulkomuototuomari (koirien), niin en sen enempää tuppautunut juttusille ja hänellä oli siinä sitten muita juttukavereita.

Satuimme sitten vessajonoon yhtäaikaa ja hän vilkaisi minua kerran. Kääntyi sitten uudestaan ja näin hänen silmistään, että nyt hän oivalsi kuka olen. Ei kommentoinut asiasta mitään, mutta muuten rupateltiin "entiseen" tapaamme.

Ja myös eräs toinenkin ihminen ohitettuamme kääntyi takaisin sanoen "sinähän se olet"!

Nämä kyllä tuntuivat, ja tuntuvat edelleen, mahdottoman hyvältä. Vaikkakaan en meinaa käsittää. Mutta on se aivan totta, että muutos on melkoinen.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. No oli. Ja kun minä en edes itse tajunnut heti, ajattelin tuomarin pitävän matalaa profiilia😁

      Poista
  2. :D Eikö oo upee tunne? :) Tsemppaa kummasti ja piristää mieltä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on. Ja häkellyttävä. Kun minun oma pääni ei käsitä :)

      Poista