lauantai 7. syyskuuta 2013

Faktaa keväältä 2013

Olin maalis-huhtikuussa kattavassa kuntoutuskartoituksessa. Tässä on mittavasta loppulausunnosta yksi sivu teille skannattuna. Pahoittelen skannauksen laatua, mutta tarkkasilmäisimmät sieltä voivat bongata täsmälukuja.

Klikkaa kuva auki, niin saat sen luettavammaksi.


Nöyryyttävin tilanne tutkimusjakson aikana oli se kun vyötäröni ympärystä mitattiin, niin siihen tarvittiin kaksi ihmistä! Toinen piti mittanauhan päästä kiinni sen aikaa kun toinen pyörähti minun ympäri, koska hänen kätensä eivät riittäneet minun ympärilleni. Seisoin siinä mitattavana ja oloni oli niin nöyryytetty, etten pystynyt kuin puristamaan silmäni kiinni ja puremaan hampaitani yhteen.

Minä en olekaan aikaisemmin tuota loppulausuntonivaskaa itse pystynyt lukemaan. Lukemaan ajatuksen kanssa. Niin kipeätä tekstiä se on! Nyt kun teitä varten skannasin sieltä "parhaat palat" niin tulin lukeneeksikin sen läpikotaisin. Ja tuo vyötärönympärys minua jäi nyt vaivaamaan, että onko tapahtunut muutosta. Otin jo mittanauhan käteenikin kahteen kertaan. Ja laitoin pois molemmilla kerroilla. Kunnes sitten hermosavujen jälkeen uteliaisuuteni voitti ja mittasin. Minä sain tulokseksi 135cm. Eli kyllä sitä pienentymistä on tapahtunut, vaikka sitä ei vielä muut huomaakaan!

3 kommenttia:

  1. Hienoa, Perhonen! Kieltämättä tuo lausunto on aika rankkaa luettavaa. Mutta se ei ole sinä, se on vain lääketieteen näkökulmasta mitattuja toteamuksia. Sinä olet paljon enemmän - ja toisaalta nyt jo vähän vähemmänkin, kun olet hienosti saanut vyötärönympärystä senttitolkulla pienemmäksi! Paljon voimaa ja rohkeutta sinulle. Lämmöllä Mari

    VastaaPoista
  2. Kiitos Mari :).

    Tuota kuvaa klikkaamalla saa tekstin paremmin luettavaksi ;)

    VastaaPoista
  3. Löysin tänne hiljakkoin,ihailen rehellistä tapaasi kirjoittaa! Toivon sinulle kaikkea hyvää ja uskoa itseesi,Sinusta on vaikka mihin,Perhonen:) nimetän Tukholmasta

    VastaaPoista