maanantai 28. lokakuuta 2013

Kuunnelkaa hei tää juttu...


Lemmikkipalstoilta bongasin tämän luennon:

http://www.youtube.com/watch?v=yZSLN1SIYKY

En ole aikaisemmin itse kuunnellut. Ja nyt olen kuunnellut jo parikin kertaa. Pitkähän se on, mutta niin täyttä asiaa!

Kuunnellessa edistyy hyvin neuletyö.

Minä voin allekirjoittaa kaiken tuosta. Ja minua itseäni helpottaa kovin se seikka, että sillä liikunnalla ei ole niin merkittävä osuus painonpudotuksessa. Kun edelleenkään en ole saanut itseäni varsinaisesti minnekään kävelylenkeille. Se kynnys minulla on korkealla.

Huomenna olen itse menossa kuuntelemaan omaa ravintoterapeuttiani. Levollisin mielin ja mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää. Hyviä etiäisiä saatte laittaa liikkeelle...




4 kommenttia:

  1. En ole vielä kuunnellut tuota, mutta kommentoin silti. Lähemmäs 10 vuotta sitten pudotin paljon painoa, yli 30 kiloa, ainoastaan järkevällä syömisellä. En liikkunut oikeasti juuri lainkaan, en edes hyötyliikuntaa. Tuolloin tuli todistettua se, että hyvällä syömisellä pystyy todellakin laihtumaan. Ja erään viisaan ravintogurun neuvo olikin, että vaikka liikunta tietenkin tekee monella tapaa hyvää, niin toisaalta on turha perustaa painonpudotustaan hirmuiseen liikuntaan, ELLEI siis aijo jatkaakin sitä hirmuista liikuntaa loppuelämäänsä. Eli vain semmoisilla tavoilla kannattaisi laihduttaa, joita pystyy jatkamaan. Ei kannata syyllistyä liikkumattomuudesta. Kun kevenee, liikunta saattaa alkaa ihan itsestään kiinnostamaan enemmän. Mukavaa viikkoa ja tsemppiä ravintoterapeutin käynnille!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hilma; sinä niin viet ajatuksia päästäni :). Minä en aio ottaa paineita liikunnasta enkä kantaa huonoa omaatuntoa sen vähäisyydestä.

      Poista
  2. Olen pahoillani, että tämä postaukseni on eri näköinen kuin edeltäjänsä.

    Luulen, että tämä linkin lisääminen vaikuttaa jotenkin tuohon ulkoasuun, mutta kun en osaa tehdä sille mitään.

    VastaaPoista
  3. Täytyypä ottaa kuunteluun, mielenkiintoinen aihe. :)

    VastaaPoista