torstai 3. huhtikuuta 2014

Muutosta 4

Laitan nyt tällaisen vertailukuvan.

Taaimmaiset ovat ne, jotka eivät olisi menneet jalkaani viime toukokuussa. Sain ne viime juhannuksen jälkeen lihavuusleikatulta ystävältäni ja alkuun olivat melkoisen tiukat. Näiden koosta ei ole mitään hajua, ovat vaan super size.

Etummaisina nyt ne D40 housut, jotka ovat päälläni kuvassa "minä.nyt". Kuvassa näkyy makkarat, jotka vielä silloin jäi. Nyt olen reissun jälkeen näitä pitänyt kerran ja ei tarvinnut pukea pesun jälkeen sängyssä selällään.





7 kommenttia:

  1. Todella havainnollistava kuva muutoksestasi, fiilikset on varmaan mahtavat! Onnea!

    Heidi / http://kaikkihetimullenyt.com

    VastaaPoista
  2. Hienoa! Melkein puolet pienemmät housut on jo jalassa!
    Hyvin etenee!!

    VastaaPoista
  3. Löysin blogisi Blogilistan kautta ja hurjat määrät ole pudottanut painoa! Ehkä minäkin onnistun :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa nähdä tuo muutos! Mulla olisi iso kasa vaatteita, jotka pitäisi tyrkätä kotoa pois, etten vaan kuvittele, että niillä olisi vielä käyttöä.

    VastaaPoista
  5. Oma nuppi ei vaan tule mukana. Vaikka itsekin näistä vaatekuvista näen ison muutoksrn.

    Mittailen edelleen, että mahdunko tuosta raosta. Edelleen puntaroin kestääkö tuoli minua.

    Opettelen katsomaan itseäni peilistä. Ja opettelen sietämään kuvia itsestäni. Olen opetellut selfieitä ja saanut jpa yhden laitettua facebookiin seinälleni. Se on hirvittävän iso edistysaskel minulle!

    VastaaPoista