perjantai 15. toukokuuta 2015

Nyt saa tää jo riittää...

Ei hätää. Tämä hiljaisuus saa nyt riittää! Tauko kirjoittamisesta alkaa olla tehnyt tehtävänsä ja jo parin viikon ajan on taas ajatuksissa pyörinyt, mistä minun pitää kirjoittaa.

Aika ollut kortilla. Tai tekosyitähän ne on.

Kirjoitan nytkin aivan pikaiseen ja lupaan, että piakkoin kirjoitan kunnolla. Mutta uutta intoa hommaan toi taas minun rakas lihavuusleikattu ystäväni, joka lahjoitti minulle säkillisen vaatteita.

En edes katsonut niitä vaatteita kolmeen viikkoon. Kun olin aivan varma, että niistä ei vielä mikään mahdu minulle päälle. Koska tämä ystäväni menee arvioni mukaan reilu 10kg edelläni. Vihdoin sitten kaivoin sen säkin esiin ja aloin inventeeraamaan niitä. Ja olin aivan ymmyrkäisenä, sillä 4 housut meni jalkaani, joista yhdet aivan heittämällä. Ja ne kolmetkin ovat sen verran sopivia, että kehtaan pitää niitä päälläni, vaikka vähän läskimakkaraa jääkin.

Vitsi, että minä olin onnellinen! Ja minä sain heittää pois useammat housut, jotka olivat minulle aivan liian isot.

Eli ei tässä aivan kauhean "mettässä" olla. Eikä varmaan mitään järkkyjä kilolukemia ole voinut tulla takaisin päin. Vaikka koko keväänä en ole tehnyt asian hyväksi mitään. Siis en mitään.

Ja sekin on hieno saavutus, että en tänä aikana ole syönyt kilojani takaisin. Sekin nimittäin olisi aivan mahdollista parissa kuukaudessa. Ja sen +10 kilon kanssa. Mutta kyllä minä nyt uskon, että olen jotain oppinut. Ja kerron pian lisää :)

2 kommenttia:

  1. Voi miten ihana yllätys kun olit kirjoittanut! :) Hyvältä kuulostaa, olet todellakin oppinut jotain. Ja me lukijat yritämme oppia jotain sinulta. :) Kirjoita pian taas, jooko?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Sinulle! Ja toivottavasti näistä kirjoitteuistani on hyötyä muillekin kuin minulle :)

      Poista