tiistai 2. syyskuuta 2014

Kuntosalipäivä

Tänään oli jälleen kuntosalipäivä. Käyn siellä nyt kerran viikossa. Treeniä tehdään minun ehdoilla ja hitaasti edeten.

On kunto oman havaintoni mukaankin jo kuitenkin jonkin verran kohentunut. Tänään alkulämmittelynä poljin kuntopyörää 10 minuuttia ja koko treeni kesti n. 45 minuuttia. Eri lihasryhmiä tehdään 2 x 15 sarjoina. Ja painojakin on vähän nostettu, mutta en osaa sanoa minkä verran sitä nyt on.

Tärkeimpiä huomioita nyt on kuitenkin ollut, että minä saan ihan hien pintaan treenissä. Ja viime viikolla huomasin ensimmäistä kertaa, että treenin jälkeen tuli jälkilämpö. Ihmeellisiä uusia kokemuksia minulle. Kun muistelen, niin edelliset muistot moisesta on jostain yläasteajalta.

Tänään teimme myös erilaisia venytyksiä lattialla matolla. Ja tuntui hassulta, että minä sain esim. selinmakuulla polvi vatsan päälle nostettuna käteni ylettämään polven ympäri. Osasinkohan selittää... Mutta siis vuosi sitten moinen liike oli aivan mahdoton, koska maha esti sen. Tai että jalkaa venytettiin taivasta kohti ja samalla venytettii käsin pohkeista kiinni pitämällä. Ja minä pystyin ja yletin tekemään sen.

Pikkuhiljaa edetään. En minä vielä osaa sanoa, että missään määrin nauttisin, mutta tavallaan tulee huyvä mieli kun saan itseni pakotettua ja raahattua sinne salille.

2 kommenttia:

  1. Luin blogisi alusta loppuun kahden päivän aikana! Blogisi on todella kannustava ja antaa toivoa ja motivaatiota meille muillekkin, jotka "painimme" saman asian kanssa. Kaikkea hyvää syksyysi ja kiitos kun jaat asioita, niitä vaikeitakin, meidän kanssamme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuntuu hassulta ;).

      Mutta nöyrä kiitos! Toivon salaa, että edes yksikin uskoisi tämän toimivan!

      Poista